V článku Identifikace a sledování zákazníka a Data v reálném čase jste se možnostech sběru dat a informací vašich klientů a o produktu Synerise.

Tento Systém umí také aktualizovat behaviorální data a informace o zákazníkových transakcích. Behaviorální data jsou data o uživatelově chování na webové stránce, na prohlížeči v mobilním telefonu, v mobilní aplikaci nebo offline obchodě. Tato data umí chytré systémy získat pomocí tzv. trackerů, které umožňují tvorbu behaviorálních segmentů. Pokud například nový uživatel zapadá do stávajícího segmentu, je do něj tento uživatel automaticky přidán. Důležitou součástí behaviorálních dat jsou informace o transakcích.

Řešení pomocí chytrých online nástrojů

Co takový chytrý online nástroj umí? V systému lze například najít data o transakcích a to hned na několika místech:

  • V profilu o zákazníkovi – zde najdete data o každém z vašich zákazníků. Abyste si ze seznamu CRM (CRM list) jednoho takového vybrali, stačí jen kliknout a v seznamu „Nakupování“  uvidíte seznam nakoupených položek (s fotkami) tohoto konkrétního uživatele.

Obecné statistiky o transakcích můžete najít v kolonce:

  • Dashboard, obchodování. Dashboard; Commerce.

Zde najdete celkové informace o transakcích. Jsou rozděleny do následujících kategorií:

  • cena z webové stránky
  • cena z mobilní aplikace
  • cena z prohlížeče v mobilním telefonu
  • cena z offline a online obchodů

Související témata, kterými se budeme chtít zabývat jsou:

  • Zákazníkův unikátní kód
  • Identifikace zákazníka na webové stránce a v mobilní aplikaci
  • Identifikace zákazníka v lokálních obchodech (BZP)
  • Identifikace zákazníka v lokálních obchodech (Bluetooth)
  • Identifikace zákazníka v lokálních obchodech (WiFi)
  • Data v reálném čase
  • Přepisování dat pořízených pro anonymní uživatele po jejich registraci
  • Vytváření zákazníkova profilu – druhy sbíraných dat (demografická a behaviorální data)