Domů Social Media Marketing & Ads

Social Media Marketing & Ads

Jak používat marketing automation – funkce integrované marke...

Při rozhodování o zavedení marketing automation marketéři ve skutečnosti rozhodují o zavedení IMP, umožňující automatizaci marketingu. Řešení IMP jsou obvykle nabízena v různých ba...

DYNAMICKÝ OBSAH – emaily i vyskakovací okna

Často se dnes hovoří o takzvaném dynamickém obsahu. Víme ale, co to je a proč ho provádět? V některých článcích jsme se již dotkli tématu o personifikovaném obsahu pro klienty n...

Online monitoring – KDY a KDO? – 3. díl

Kdy je nejvhodnější monitorovat naši značku a kdo o nás na social media a internetu obecně nejvíce hovoří, to bude tématem dnešního dílu o online monitoringu. KDY Monitorovacím n...

Online monitoring – KDE můžeme monitorovat? – 2. díl

Jak jsme zmínili v předešlém díle (Online monitoring – kdo, kdy, kde, jak aneb proč je důležité být v obraze na social media - 1. díl), v této sérii článků se budeme bavit o výhodá...

Zaměstnavatelský branding na sociálních sítích – jak si vybu...

Pokud se poohlížíte po práci, a to především v sociálních médiích, musíte pamatovat na aktualizování a kontrolování vlastního profilu na sociální sítích a svého soukromí. Nechcete ...

VYBRANÉ ČLÁNKY

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY