Domů Automatizace marketingu

Automatizace marketingu

Jak být o krok dopředu před konkurencí během Black Friday?

Než se vydáme na vánoční nákupy, čeká nás předvánoční šílenství spojené s proslulým týdnem výprodejů. Začíná takzvaným "černým pátkem". miliony lidí po celém světě u počítačů, aby...

Vytváření zákazníkova profilu chování – sběr transakčních da...

V článku Identifikace a sledování zákazníka a Data v reálném čase jste se možnostech sběru dat a informací vašich klientů a o produktu Synerise. Tento Systém umí také aktualizov...

Marketing cloud – kombajn marketéra umožňující automatizaci ...

Marketing cloud, který dodavatelé označují jako Integrovanou Marketingovou Platformu (dále IMP), je novou kategorií řešení pro marketéry. Obvykle je přístupná v subskripčním modelu...

Komponenty automatizace – spouštěče, akce, podmínky

Marketingová automatizace usnadňuje správu vašich marketingových kampaní a jednoduše udržuje kontakt s vašimi zákazníky. Pravidla automatizace pomáhají provádět určité marketingové...

Data především

Marketing automation – Data především Při plánování marketingové kampaně hraje stále klíčovou roli člověk. I když sběr a třídění dat probíhá automaticky, jste to nakonec vy, kdo...

VYBRANÉ ČLÁNKY

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY