Data v reálném čase

V článku Identifikace a sledování zákazníka jste se mohli dočíst o sběru a aktualizaci dat vašich klientů, návštěvníků stránky, aplikací apod. Zde se podívám na data v reálném čase...

Data především

Marketing automation – Data především Při plánování marketingové kampaně hraje stále klíčovou roli člověk. I když sběr a třídění dat probíhá automaticky, jste to nakonec vy, kdo...

Identifikace a sledování zákazníka

Data, informace, rychlost. Tak by se daly popsat základní body, které jsou důležité při každé online aktivitě. Společným jmenovatelem je pak jejich aktuálnost. Co vše můžeme sledov...

Automatizace příběhů a marketingu: dokonalá kombinace

Na první pohled může kombinace automatizace s vyprávěním příběhů vypadat jako prazvláštní úkol. Na jedné straně máme akci založenou na analýze rozsáhlých datových zdrojů, které ved...

Strategie, strategie, strategie

Dříve než přistoupíte k realizaci řešení marketing cloud (psali jsme zde Marketing cloud), by mělo předcházet zodpovězení otázek, týkajících se zaprvé motivace k využití firemních ...

VYBRANÉ ČLÁNKY

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY