V předešlém článku o nástrojích pro tvorbu osobního brandu na sociálních médiích jsme psali o grafickém obsahu, benchmarkingu a monitorování sociálních médií. Dnes se podíváme na další nástroje, které vám při budování vašeho osobního brandu mohou pomoci.

Nástroje pro automatizaci
Pokud jste právě začali tvořit svou osobní značku na sociálních médiích, nejspíš ještě nemáte zájem o automatizaci vaší činnosti. Jakmile ale budete produkovat více obsahu, stanete se více viditelnými a aktivními, pak budou tyto nástroje skvělým způsobem jak ušetřit čas. Zkuste Zapier, IFTTT, Buffer nebo Hootsuite pro automatizaci procesů sociálních médií. Mohou být užitečné z hlediska distribuce obsahu – plánování a publikování příspěvků a článků.

Organizace

Pokud nechcete svou práci organizovat, ztratíte se!

Pro některé lidi funguje Kalendář Google dokonale a stačí. Pokud však nepatříte mezi jeho obdivovatele, naštěstí existují další nástroje na tomto světě. Nástroje, které vám pomohou plánovat své aktivity, rozdělit je do projektů na denní nebo měsíční bázi a změní váš pracovní postup k lepšímu. Při organizaci úkolů a motivování k práci, doporučujeme Wunderlist nebo ToDoIst. Můžete je považovat za své osobní asistenty při tom, aby se věci udělaly. Je čas se zbavit lepících poznámek!

zdroj obrázku: churchm.ag

Inspirace
Osobní branding vyžaduje, abyste byli kreativní a produkovali spoustu kvalitního obsahu. Buzzsumo vám pomůže nalézt obsah a ukáže vám, jak často a jak ochotně byly některé články / příspěvky sdíleny. Answer The Public je bezplatný nástroj pro vyhledávání a návrhy nápadů pro klíčová slova a zobrazuje to, co se zadává do vyhledávacího dotazu pomocí vyhledávače Google.

Měli byste také sledovat trendy na sociálních médiích, abyste jednoduše viděli, co je právě in a co není. K tomu vám může pomoci Google Trends a Sotrender Trends. Je to skvělý zdroj tvůrčích poznatků založených na aktivitě mnoha značek ve Velké Británii.

Doufáme, že náš článek byl užitečný a pomůže vám při budování vaší osobní značky!