V článku Identifikace a sledování zákazníka jste se mohli dočíst o sběru a aktualizaci dat vašich klientů, návštěvníků stránky, aplikací apod. Zde se podívám na data v reálném čase. Produkt pro automatizaci marketingových aktivit Synerise je k tomu vhodným nástrojem.

Díky němu jsou všechna marketingová data (včetně informací o chování vašich zákazníků) aktualizována v reálném čase. Data o prodeji mohou být také aktualizována v reálném čase, ale zde se to odvíjí od vašeho transakčního systému, který s ním propojíte.

Synerise o vašich zákaznících aktualizuje následující informace:

  • Počet uživatelů, kteří jsou právě online na vaší webové stránce (z počítače nebo mobilního telefonu), aplikaci či v offline obchodě (jen pokud mají aplikaci a jsou online)
  • Rozpoznávání online kontaktů

Synerise vám oznamuje, kolik online kontaktů je rozpoznáno.

Dokáže je také rozpoznat, pokud jsou jejich e-maily v CRM systému – lidé museli totiž vyplnit formulář, přihlásit se k newsletteru, něco si koupit nebo museli souhlasit se zpracováním svých osobních dat jinou cestou. Pokud tak neučinili, uvidíte je jako anonymní kontakty.

Důležité je však to, že Synerise celou dobu sbírá data o zákazníkových aktivitách, v CRM je ale můžete najít pouze v případě, kdy oni sami budou souhlasit se zpracováním osobních dat. Pak můžete dohledat celou historii o aktivitách a chování daného kontaktu.

  • Rozpoznávání kontaktů za posledních 24 hodin

Synerise vám ukazuje, kolik známých kontaktů je právě online, a co víc – kolik z nich bylo ve vaší aplikaci či na webové stránce za posledních 24 hodin.

Výhody

  • uvidíte, kolik uživatelů je právě ve vaší aplikaci, na stránkách nebo v offline obchodech, a kolik z nich máte ve svém CRM systému. Díky tomu jim můžete zasílat personalizované kampaně, newslettery a další cílené reklamy přesně ve chvíli, kdy jsou ve spojení s vašimi produkty nebo značkou.

Řešení pomocí Synerise
Data v reálném čase lze najít v panelu „Live streaming“.

Lze vidět tyto druhy aktivit

  • přidání produktu do košíku
  • odstranění produktu z košíku
  • potvrzení objednávky
  • přihlášení na uživatelský účet
  • registrace zákazníka
  • úprava dat o zákazníkovi
  • navštívení konkrétní stránky
  • když někdo olajkoval určitý produkt a přidal si jej do oblíbených

Související témata, ke kterým se budeme zabývat, budou např.:

  • Identifikace zákazníka na webové stránce a v mobilní aplikaci
  • Identifikace zákazníka v lokálním obchodě (BZP)
  • Identifikace zákazníka v lokálním obchodě (Bluetooth)
  • Identifikace zákazníka v lokálním obchodě (Wi-Fi)
  • Sledování zákazníkova chování na webové stránce
  • Sledování zákazníkova chování v mobilní aplikaci
  • Sledování zákazníkova chování v lokálním obchodě (BZP)
  • Sledování zákazníkova chování v lokálním obchodě (Bluetooth)
  • Sledování zákazníkova chování v lokálním obchodě (Wi-Fi)
  • Sledování zákazníkova chování na sociálních sítích